Странице

уторак, 23. април 2013.

Migel Anhel Munjoz: Pred kamerama sa Šeron Stoun!




Prošla godina bila je veoma uspešna za glumca Migela Anhela Munjoza, koji je zahvaljujući velikoj popularnosti serije “Korak napred” posetio Beograd 2007. godine. Zahvaljujući meksičkoj seriji “Capadocia”, nominovan je za Emi i još nekoliko internacionalnih nagrada i uspeo je da se nametne holivudskim producentima. Nedavno je završio snimanje filma sa Šeron Stoun i Endi Garsijom “What About Love”, koji će ove godine doživeti premijeru.“Taj film je jedan od najzanimljivijih projekata u kojima sam učestvovao. Oduvek sam se divimo Endiju i Šeron, a sada sam imao priliku da radim sa njima. Osim što smo delili kadar, imao sam priliku da ih upoznam. Oduševila me je njihova spontanost i profesionalizam”, rekao je, između ostalog, za novi brojmagazina Lifestyle.

http://www.svet.rs/tv-novele/vesti/latino/migel-anhel-munjoz-pred-kamerama-sa-seron-stoun




Miguel Ángel Muñoz: En frente de las cámaras con Sharon Stone!






El año pasado fue un gran éxito para el actor  Miguel Ángel Muñoz , que se debió a la gran popularidad de la serie "Un paso adelante" visitó Belgrado 2007a. año. Gracias a la serie mexicana "Capadocia" ha sido nominado al Emmy y varios premios internacionales y fue capaz de imponer un productor de Hollywood. Él acaba de terminar el rodaje de la película con  Sharon Stone y  Andy García  "What About Love", que este año experimentará un estreno. "Esta película es uno de los proyectos más interesantes en los que he participado. Siempre he admirado a Andy y Sharon, y ahora tenía la oportunidad de trabajar con ellos.Además, compartimos el personal, tuve la oportunidad de conocerlos. Me ha impresionado es su espontaneidad y profesionalismo ", dijo, entre otras cosas, la nueva  serie de revistas de estilo de vida. 
















Нема коментара:

Постави коментар